Re: [SPAM] Re: [SPAM] Re: Wandystan: Obraz

Helmut Walterycz

On 2012-12-25 13:05, Jan Ubinkov wrote:
A teraz sie musze zastanawiac, czy Pan leszek Karakachanow mowil sarkastycznie , czy naprawde....
Prawidłowym zwrotem w kierunku porządnego Wanda (narodowości gnomiej) jest Towarzysz, ewentualnie Obywatel. Porządny Wand który stosuje właśnie ortografię wandejską wariant podstawowy* ceni takie podstawowe zasady typografii, jak używanie wielkich liter na początku imion, nieużywanie spacji przed znakami interpunkcyjnymi czy używanie trzech kropek w wielokropku. Zasady wielostronnie przyjemnego współżycia w Wandystanie zakładają również pewne zasady kompozycyjne: najpierw cytat - cytujemy tylko tą część wypowiedzi, na którą odpowiadamy - oznaczony znacznikiem >, potem wypowiedź, potem delimiter -- (kreska kreska SPACJA), który pozwala oddzielić wiadomości automatyczne od wypowiedzi cytowanej programom pocztowym i podpis.

Właśnie, programy pocztowy. Jeżeli potrzebuje Towarzysz, większość ze starszych mieszkańców chętnie udzieli informacji, jak ustawić program pocztowy typu Mozilla Thunderbird, The Bat czy <gasp> Microshyt Outlook. Podobno Gmail też śmiga, ale ja wolę swoich maili nie oddawać potworowi. Pomoże taki program poprawnie formatować mail, a także bezproblemowo zarządzać korespondencją - jest zdecydowanie wygodniejszy od klienta on-line.

Osobiście razi mnie również używanie litery v, ale to taka osobista preferencja. Instruktażu, w duchu wyniesionym z wizyt w różnym charakterze w obozach państwowej sieci "Engels", jestem gotów udzielić w czynie społecznym - zapytania proszę kierować na gadu-gadu, nr 1894917, obszar numeracyjny - Winnica.

A teraz sie musze zastanawiac, czy Pan leszek Karakachanow mowil sarkastycznie , czy naprawde....
Cenię sobie twórczość szczerą a nietypową. Autentycznie mi się podobało, choć zachęcam do poszukiwania dalszych form wyrazu. Ku inspiracji polecam na początek przeczytanie dzieł zgromadzonych w Bibliotece Narodowej, tak jak jednej z pieśni powstańców Gnomii:http://wandystan.eu/w/Biblioteka::Iwan_Maria_Ingawaar_-_Pie%C5%9B%C5%84_a%C5%82tylerzyst%C3%B3w_2_Kompani_GA%C5%81 czy wiodącą gwiazdę wandejskich periodyków, Krytykę Pornograficzną (www.wandystan.eu/jutrzenka/krytyka_pornograficzna.pdf). Jak wyżej, jestem otwarty na pytania o meandry v-historii.

Szcziszczać, Towarzyszu! Udanego marszobiegu ku jutrzence postępu!

--
Leszek Karakachanow Sr
weterano