Re: [SPAM] Re: [SPAM] Re: Wandystan: Obraz

Jan Ubinkov

Jebat Tawarisz Karakachanow ( przepraszam, jeżeli się pomyliłem w pisown) sr!

Prawidłowym zwrotem w kierunku porządnego Wanda (narodowości gnomiej)
jest Towarzysz, ewentualnie Obywatel
--

Zdaje sobie z tego sprawę, i jak Tawarisz pewnie zauważył, używam takich zwrotów ,
 jednak zdaża mi się pisać na szybko, zapominająca poprawności. Drugą rzeczą jest

 Porządny Wand który stosuje
właśnie ortografię wandejską wariant podstawowy* ceni takie podstawowe
zasady typografii, jak używanie wielkich liter na początku imion,
nieużywanie spacji przed znakami interpunkcyjnymi czy używanie trzech
kropek w wielokropku. Zasady wielostronnie przyjemnego współżycia w
Wandystanie zakładają również pewne zasady kompozycyjne: najpierw cytat
- cytujemy tylko tą część wypowiedzi, na którą odpowiadamy - oznaczony
znacznikiem >, potem wypowiedź, potem delimiter -- (kreska kreska
SPACJA), który pozwala oddzielić wiadomości automatyczne od wypowiedzi
cytowanej programom pocztowym i podpis.
--

Co do wielkich liter na początku zdania, oraz spacji przed znakiem interpunkcji
widoczą na ostatnim moim poście, to znowu jest to spowodowane szybkim pisaniem.

  Dziękuje jednak bardzo za porade o cytatach zaznaczanych znacznikiem >. Będę
się do tego stosował, co chyba już Tawarisz zauważył czytając tą odpowiedż

Właśnie, programy pocztowy. Jeżeli potrzebuje Towarzysz, większość ze
ocztowy typu Mozilla Thunderbird, The Bat czy <gasp> Microshyt Outlook.
Podobno Gmail też śmiga, ale ja wolę swoich maili nie oddawać potworowi.
Pomoże taki program poprawnie formatować mail, a także bezproblemowo
zarządzać korespondencją - jest zdecydowanie wygodniejszy od klienta
on-line.
--

Osobiście preferuje samemu robić to w yahoo mail w przeglądarce :)

Osobiście razi mnie również używanie litery v, ale to taka osobista
preferencja.
--

Ja jednak pozostanę przy nazwisku Ubinkov , które wygląda zdecydowanie ładniej niż Ubinkow.
Myślałem także o zmianie nazwiska na bardziej... hmmm.... Wandejskie?.

Szcziszczać, Towarzyszu! Udanego marszobiegu ku jutrzence postępu!
  Spasiba Tawarisz :>
--
Tow. Jan Ubinkov