Re: Wandystan: Pytanie natury gospodarczej

Jan Zaorski <zaorski1@...>

Jebat Tow.

**

Wypierdalać!

Mam 18 wio... gospodarstw lennych (jakkolwiek idiotycznie to nie
brzmi) i 6 standardowych. Jak w takim razie wyglądają dla mnie
normy? Czytam edykty i nie widzę nigdzie informacji, czy te lenne
się jakkolwiek wliczają do podstawy dla wyliczenia normy czy nie.
Nie to żebym chciał ledwo się zmieścić w widełkach, ale nie chcę
niechcący jednak z niewiedzy spaść pod nie :)

Też przeczytałem edyt apropo norm i to mi się strasznie nie podoba po będę
musiał wpłacać do budżetu 40k libertów co stanowi 4/5 mojego dochodu z
sprzedaż zboża... To jest zdecydowanie za dużo
--
Pozdrawiam
Jan Magov-Zaorski