Re: Wandystan: Wandejczycy do Czynu!

Jan Zaorski <zaorski1@...>

Jebat Tow. Komisarzu,

Rekrutacja i szkolenie rozechłstanych kołchoźników w Czynie Społecznym
idzie bardzo dobrze, z 53 osiągneliśmy już liczbę 102, czyli prawie
podwoiliśmy i tym samym znaleźliśmy się na pierwszym miejscu wśród
wszystkich karczem. Niemniej jeszcze ustalonej edyktem normy nie
osiągneliśmy, dlatego apeluję o nie ustawanie w Czynie! Poniżej lista
osób które wzięły udział w Czynie:

Leszek Karakachanow Sr
Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Gwałcibór Katiusza Ubinkov
Paulina Paweł Ciupak
Nicolae Rosicky I
Piotr II Grzegorz ("z prywatnej kieszeni")
Michał Michaelus
Katiuszyn Rewoluty Lepki

Wciąż czekamy na wsparcie od:
Alojzego Pupki
Jana Zaorskiego
Adriana Jasińskiego
Alberta Felimi-Liderskiego

Towarzysze nie zawiedźcie nas!
Ja chciałem oficjalne złożyć zażalenie co do edyktu o normach dokładniej
mówiąc o czynach społecznych jeżeli dobrze zrozumiałem zostało nałożenia
na mnie obowiązek udziału w dwóch czynach czyli wpłacie 40k libertów do
kasy ludowej. Ja niby jestem bogatym osobą po w końcu znajduje się na 35
miejscu najbogatszych sarmatów ale gro mojego majątku jest w wsiach lennych
czy akcja kopalny więc defakt nie jestem zbyt zamożny. I dlatego wpłata 40k
libertów do dla mnie dużo, bo przy obiecznej produkcji zboża przez 30 dni
zarabiam na zbożu lekko nad 50k libertów czy bym oddawał 80% zarobionych
pieniędzmi to ciut za dużo. Ja rozumiem, że wprowadzamy komunizm ale nie
popadajmy w skrajność! Nie wystardzi jeden czyn społeczny wysokości załóżmy
25k libertów już bym nie marudził

--
Pozdrawiam
Jan Magov-Zaorski