SKW

pmk

WPRD!
Jestem w trakcie pisania tekstu o ruchach religijnych
v-świata. Mam ambicję, aby moja praca była czymś na
kształt kompedium wiedzy o mikronacyjnych religiach
(przydatnym szczególnie dla nowych mikronautów), a to
oznacza nie tylko przybliżenie wierzeń czy dogmatów, ale
także - choćby powierzchowny - szkic historyczny, także o
historii internetowej, realnej. Co oczywiste - spora
część mojej pracy będzie traktować o ŚKW. I o ile bez
większego bólu samodzielnie napiszę coś o naukach Wandy
(inna rzecz, czy później nie czeka mnie ekswandyfikacja),
to jednak mam spory problem z kontekstem historycznym,
zwłaszcza że

url=http://wandystan.eu/w/%C5%9AKW::Trzeci:1ln2vezt

strona jest mało pomocna. Dlatego też, towarzysze, jeżeli
są jakieś teksty o tematyce kościelno-wandejskiej, o
których nie wiem (a założę się, że są), to bardzo
proszę Was o ich wskazanie. Ponadto, jeżeli ktoś, kto
dysponuje potrzebną mi wiedzą, byłby skłonny
poświęcić mi chwilę rozmowy in priv - również byłbym
zobowiązany.

--
Jaskoviakus

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku ŚKW pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=9860&p=98508#p98508.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.