Re: Wandystan: Ankieta ws. rozwodu KS i MW

Fryderyk Hohenzollern

--- In wandystan@..., Podpułkownik Winnicki wrote:

2013/2/3 K. :
Dobry wieczór GWS,

pomyślałam, że ci, którzy nie śledzą forum sarmackiego na bieżąco,
mogą być zainteresowani tym tematem ->
http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=9856&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Dwa. Trzy.

Temat jak temat. Mnie się tego rodzaju tematy nie podobają. Jestę Michnikię.

--

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

Powiem tak, nie potrzebna ankieta i nie potrzebne sztuczne podnoszenie napięcia na linii Wandyjczycy /Sarmaci. Wypowiedziałem się zresztą na ten temat na forum KS, ale powtórzę też to tu taj.

Rozwód nikomu nie przysłuży, żadna z stron na tym nie zyska-a straty będę tak po stronie Sarmacji jak i Mandragoratu Wandystanu. Nic nie przemawia za rozwodem. Dzięki unii Wandystan dostał zastrzyk aktywności, Księstwo Sarmacji zyskało aktywnych obywateli więc profity są wzajemne.

(-)Fryderyk v-hr. Hohenzollern.