Re: Wandystan: W rozkroku

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Nosz kurwa, podobno tow. Khandowi w realu bliskie
jest uczucie pokory - tutaj jej nie ma.
Tak, no ja byłem dosyć w szoku takim pokazem braku pokory jaki wtedy
miał, tutaj dałem chyba najlżejszy jej przejaw. Zupełnie tego nie
rozumiem. Zwłaszcza że znając Khanda bardziej realnie (tzn od strony
realnej bo też przez wirtualny kontakt;)). Wydaje mi się i mówię tu o
tym bo to ma, przynajmniej w mojej ocenie, wpływ na politykę, że to
wszystko z tymi systemami wynika z odrzucenia przez nas chen dawno
temu Khandowego projektu reform w Wandystanie, zresztą sam mi
powiedział mniej więcej tak: "wy przegraliście, ja wygrałem" właśnie w
kontekście tamtego sporu. No cóż, żeby faktycznie być wygranym nie
można dopuścić do pokazania, że jednak można inaczej.

Do testowania innego podejścia do tworzenia systemu polecam system,
który pewny sarmacki niepokorny buduje w Hasselandzie -
http://ivoka.site90.net/index.php?s=58. Disclaimer - łączą mnie więzy
rodzinne :D
apropo, znalazłem ostatnio darmowy system do wgrania sobie na serwer
umożliwiający stworzenie swojego "portalu społecznościowego". Całkiem
fajna sprawa OS rządzi.

Lud okazał się niedojrzały do rewolucji :)

Klika jest różnorodna. W klice są zarówno tacy tytani v-myśli jak
Kiełbasa-Krakowski jak i osoby miałkie (nie będę rzucał imionami).
Przyzwolenie kliki na KPS(w) skończyło się szybko, to nas obalili,
demokratycznie. Mają większość. Wolałbym tutaj nie używać słowa zamach.
Odwołano nas w trybie być może i prawnie przewidzianym, ale dla mnie
przynajmniej w atmosferze zamachu stanu. Na zasadzie niejakiego Bolka
"Wy nie wiecie jak daleko oni zaszli, dlatego trzeba ich
błyskawicznie(...) dzisiaj natychmiast. Ja jutro nie mogę ich wpuścić
do biura" No i nas nie wpuścili.

Ja pozostaję niezależnym humorystą i mam serdecznie wyjebane na ich
forumy, kliki i dupolizawki. Ćwiczę zen i manie wyjebane na wszystko.
Zazdraszczam i podziwiam!

B. wyważony tekst, i prawdziwy - miło się czytało, tow. Lepki.
Dzięki:) Dzięki za przeczytanie :)

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki