Re: Wandystan: W rozkroku

Tow. Radziecki

Czołem Lepki!

Powiem wam szczerze towarzysze, że to dość niewygodna pozycja... tak
sobie stać w rozkroku. Co więcej taka pozycja szczególnie naraża na
uszkodzenia i bóle dość newralgiczną część ciała.
Ale za to jaki widok!

Dlatego też przerzuciłem się na eksperymentowanie i realizowanie
gospodarczych utopii, solidaryzmu, wspólnej własności, gospodarki
opartej na wzajemnym wsparciu, a nie na egoistycznych dążeniach. Chyba
szło nam całkiem nieźle co? Ja się w każdym razie dobrze bawiłem i w
żaden sposób już nie mogło na tę zabawę wpłynąć zachowanie JKW w
czasie aferki wokół "taśm Michaelusa", po której to po raz drugi w
czasie mojej najnowszej bytności w wirtualu Khand wyrzucił mnie z
grona swoich znajomych, nie szkodzi jego wola. Niestety jednak już to
co się wydarzyło podczas procesu przeciw byłej Regentce dla mnie było
już nie do zniesienia. Rażący brak Sprawiedliwości. I wybaczcie
Towarzyszu Pupka, ale nie wierzę w, najpewniej udzielone przez Khanda,
wyjaśnienia jakoby to nie miało nic wspólnego z osobą regentki, tylko
na prawdę tak strasznie się obruszył na ten wcale nie obraźliwy
zwrot... Nie wierzę i wybaczcie, ale po tym wszystkim już nie uwierzę.
Zrozumiałe. Przy czym oczywiście zdaję sobie sprawę, że tow. Khand
jest przekonany o tym, że jest w tej sprawie niewinny jak bielutka
lelija - a że nie jest, to już zupełnie inna sprawa. Cóż, wymaganie od
niego dystansu i samokrytycyzmu to chyba za wiele.

I dlatego stoję w rozkroku bo w takim wirtualnym państwie z
niesprawiedliwym tyrańskim rządem średnio mi się podoba bytować, zaś
bez Sarmacji Wandystan w mojej ocenie nie jest w stanie funkcjonować,
a z drugiej jednak strony nie chcę sobie iść stąd i porzucać was
towarzyszy i tej zabawy, no jakoś nie. Zatem jak żyć? Jak żyć!
Stąd moja propozycja - Program Chleb-Ziemia-Pokój. Skoro odejście od
KS nie ma poparcia, postarajmy się stworzyć enklawę, otoczyć się
kordonem sanitarnym. Uczciwie stawiam sprawę - chcemy kontrybuować do
Sarmacji, ale też mieć możliwość działania w swoim zakresie bez
zakłóceń. Jeżeli Sarmaci chcą nas w swoim zakresie prześladować za
niepoprawność polityczną - niech im będzie, ale nie możemy się zgodzić
na to, aby cierpiał na tym Wandystan i żeby Wandejczycy nie mogli brać
udziału w jego życiu.