Re: Wandystan: W rozkroku

Tow. Radziecki

Czołem Leszek!

Teza co najmniej wątpliwa. Khand jest tytanem pracy i dobrym
systemowcem, ale ani jego systemy nie są idealne (NADAL nie rozumiem, w
jaki sposób mapa ma być grywalna) ani wolność nie koliduje z oficjalnymi
założeniami systemu. Nosz kurwa, podobno tow. Khandowi w realu bliskie
jest uczucie pokory - tutaj jej nie ma.
Sorry, poza pierwszą i ostatnią Cintrą (ostatnia nie rozwinęła
skrzydeł) jego systemy były IMHO bardzo wątpliwej jakości.

Do testowania innego podejścia do tworzenia systemu polecam system,
który pewny sarmacki niepokorny buduje w Hasselandzie -
http://ivoka.site90.net/index.php?s=58. Disclaimer - łączą mnie więzy
rodzinne :D
Popróbujemy - zobaczymy.

Klika jest różnorodna. W klice są zarówno tacy tytani v-myśli jak
Kiełbasa-Krakowski jak i osoby miałkie (nie będę rzucał imionami).
Nie przesadzajmy z tymi tytanami. Ja nigdy nie rozumiałem kultu
Kiełbasy-Krakowskiego - zawsze wydawał mi się zbyt ordynarnie
monarchofaszystowski, aby być wandnym.

Przyzwolenie kliki na KPS(w) skończyło się szybko, to nas obalili,
demokratycznie. Mają większość. Wolałbym tutaj nie używać słowa zamach.
Ja proponuję wymach. Albo wręcz wywrót.

Ja pozostaję niezależnym humorystą i mam serdecznie wyjebane na ich
forumy, kliki i dupolizawki. Ćwiczę zen i manie wyjebane na wszystko.
A to nie zawsze dobrze. Czasami nieco wkurwu jest dobre, pod warunkiem
że potrafimy to przekuć na pozytywny wkurw, skłaniający do działania,
a nie demotywujący. Polecam - na dużym wkurwie można załapać niezły
wiatr w żagle.