Re: Wandystan: Witamy w Żywym Muzeum LD

Tow. Radziecki

Czołem Bonek!

Witamy na naszej prywatnej, nietantiemowanej i elitarnej liście, której
nie zamierzam opuszczać w najbliższej przyszłości.
Fajnie było mieć ownera... przez kilka godzin. Państwo Złodziejskie
2.0, tow. Khand kradnie prywatną własność obywatelowi. Szkoda, że
jednak (będąc poza domem) nie zalogowałem się przez komórkę i nie
odebrałem mu ownera. Bo uznałem, że to byłaby histeryczna reakcja. Jak
się okazuje - byłoby to całkiem słuszne, bo w konsekwencji mojego
zaniedbania stało się coś dokładnie odwrotnego.