Konsultacje spoleczne male

pmk

Jako że jednak mam zamiar wrócić do komisarzenia
finansowego i gospodarczego, miałbym do was kochani
towarzysze Wandejczycy parę pytań, ale to może później
bo chyba przebudowa systemów gospodarczych ruszyła i kto
wie jak to za niedługo będzie wyglądało. Wiemy jednak na
pewno że dalej będą potrzebne i przydatne Manufaktury, a
my żadnej manufaktury nie mamy i ja taką manufakturę
oczywiście stworze, tylko mam do was gorącą prośbę, bo
jak wiecie jestem impotentem w kwesti wymyślania wandnych
nazw, więc moi mili wymyślcie jakąś! :* W manufakturach
będzie się produkowało samochody i broń i kto wie co
jeszcze, więc nazwa jakaś taka bardziej ogólna by się
przydała. Zatem do dzieła!
Aha Komisariat wynagrodzi każdego kto choć jedną
propozycję zgłosi i oczywiście w sposób szczególny tego
kto zgłosi propozycję najlepszą-zwycięska.

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Konsultacje społeczne małe pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10068&p=101273#p101273.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.