Re: Wandystan: Konsultacje spoleczne male

Helmut Walterycz

W dniu 2013-02-16 23:20:21 użytkownik KR Lepki <ksiestwo.sarmacji@...> napisał:
Jako że jednak mam zamiar wrócić do komisarzenia
finansowego i gospodarczego, miałbym do was kochani
towarzysze Wandejczycy parę pytań, ale to może później
bo chyba przebudowa systemów gospodarczych ruszyła i kto
wie jak to za niedługo będzie wyglądało. Wiemy jednak na
pewno że dalej będą potrzebne i przydatne Manufaktury, a
my żadnej manufaktury nie mamy i ja taką manufakturę
oczywiście stworze, tylko mam do was gorącą prośbę, bo
jak wiecie jestem impotentem w kwesti wymyślania wandnych
nazw, więc moi mili wymyślcie jakąś! :* W manufakturach
będzie się produkowało samochody i broń i kto wie co
jeszcze, więc nazwa jakaś taka bardziej ogólna by się
przydała. Zatem do dzieła!
Aha Komisariat wynagrodzi każdego kto choć jedną
propozycję zgłosi i oczywiście w sposób szczególny tego
kto zgłosi propozycję najlepszą-zwycięska.

Ludowłasny Kombinat Przemysłowy Precelkhanda-Wschód!

--
L.