Re: Wandystan: WTF?

Karolina von Lichtenstein

W dniu 19 lutego 2013 19:04 użytkownik ANP <grzegorzdstunza@...> napisał:
WPRD!

Próbowałem w wolnej chwili ogarnąć, co się dzieje, a tu referendum.

Ktoś mi wyjaśni w dwóch zdaniach, co się stało? Sądziłem, że wracam do KS,
gdzie już się sranie ogniem wyciszyło, a tu taki smaczek.
Dobry wieczór,

Były tarcia na linii KS-MW. Złożono wniosek o referendum
konsultacyjne, zebrano wymaganą ilość podpisów. Sytuacja, owszem,
uspokoiła się, ale wniosku nie wycofano, wobec czego - niestety,
referendum trzeba zarządzić. Niemniej, przypominam, że jest ono
konsultacyjne - co oznacza, że jego wyniki mają służyć tylko
orientacji w obecnej sytuacji.

--
Pozdrawiam,
Karolina dssa von Lichtenstein