Paulus Buddus:
Wypierdalać!!
Mandragorze!!
Towarzyszki i Towarzysze!!

Chciałbym gorąco przypomnieć o
Paulus Buddus:
url=http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=365&t=9779:leymsax4
Paulus Buddus:
trwającym konkursie MSO. Czy Sclavinia coś już robi w tym
kierunku? 28 lutego mija czas. 1 marca zostaną opublikowane
opisy, które napłynęły do mnie.
Paulus Buddus:
img:leymsax4
Paulus Buddus:
http://img.sarmacja.org/thumbs/normal/img_1487_61.png
Paulus Buddus:
/img:leymsax4
Paulus Buddus:
Minister Spraw Obywtelskich
Paulus Buddus:
/d:leymsax4
Jako prezydent Mandragoratu Wandystanu oświadczam, że nie
mam pojęcia, czy Sclavinia coś robi i w jakim kierunku.
Ale dziękujemy za przypomnienie, że coś takiego jak
Sclavinia istnieje. Czasami zdarza nam się zapomnieć.

(Bardzo przepraszam LDMW, wiem, że te wszystkie kody w
cytowaniu będą nieczytelne, ale cóż, nie moja fuszerka).

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Przypomnienie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10134&p=101798#p101798.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.