Re: Wandystan: Re: Mapa Wandystanu z miastami i regionami

Helmut Walterycz

On 2013-02-22 04:09, Alojzy Pupka wrote:

lekko spóźniona odpowiedź, chyba za mało antyalkoholu piję.
Z uwagami tow. Winnickiego się zgadzam − E3 zaznaczałem
na mapach jak miasto, ale w sumie nie z intencją
traktowania go w taki sposób, tylko żeby się nie
pierdzielić z wymyślaniem nowych sygnatur, ale skoro dla
baszty i jurty żeście takie wprowadzili, to i E3 mogłoby
mieć jakiś baraczek. A stolicę regionu to ja bym dał w
Sosnowcu, kuczci oczywiście. Gagariny też bym pozostawił
jako oddzielne miasto, dopóki GWS go w końcu nie
wchłonie; żadamy trochę szacunku dla odrębności
suburbii!
Jeżeli już mamy dodać EIII, to na mapie oznaczyłbym jako EIII-Miasto, a obok baraczek właściwego EIII, i dorzuciłbym jeszcze EI, EVII czy coś.

Tow. Ivo też ma rację, mogłoby być stolicą regionu
jakieś miasto nazwane z południowobaridajska, to by
dodawało klimaciku. Niemniej Budionnowka na mapie musi
zostać, jako sama w sobie wandna! Tyle że bez stołecznego
statusu (chyba żeby tak dać dwie stolice, jak w kujpomie,
hihi).
El Budionnówka del Grande Cocainisto?

Mam jeszcze taką uwagę, że Negev zawsze wyobrażałem
sobie jako przestrzeń wielką i pustą, tak więc ja bym
pewnie poprzesuwał dalej od jurty północne miejscowości
Żenadystanu, tudzież Kellerówkę. Ale to moje
wyobrażenia, jak się Lud pod nimi nie podpisze, to się
nie upieram.
+1

Czcionka klimatyczna, może zostać.

--