Re: Towarzyszu! Glosuj na tow. Winnickiego!

pmk

Chciałbym zagłosować na Michała Feliksa, byłego
v-męża mojego v-męża, wielkiego socjalistę i
wspaniałego Wandejczyka, ale jak towarzysz wytłumaczy mi,
czemu tow. Winnicki nie startuje jako kandydat Partii,
która jest wszak przewodnią siłą Narodu?

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Towarzyszu! Głosuj na tow. Winnickiego! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10193&p=102528#p102528.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.