Re: Siostrzane pytanie

pmk

Ja rozumiem. Ale po reformach Radzieckiego mało tam widzę
starej, oddolnej SAL to raz. Dwa, że zwyczajnie wkurwia
mnie przekonanie Winnickiego, ze "wandejskie równa
się lepsze od jakiegoś tam baridajskiego". Dla mnie
to zadzieranie nosa i żądanie przywilejów. Tak to widzę.
Zwłaszcza, że LMR nie ma tygodnia jak się Winnickiemu
wydaje. Sory, ale powoływanie się na tradycję u kolesi
którzy mienią się rewolucjonistami... Arbiter
zajebistorum się znalazł. Nie mam kompleksów bo sporo
pracy również w MW włożyłem - i Wanda mi świadkiem
antywandejski nie byłem nigdy i nigdy nie będę - ale
mniej podchodzenia do pracy innych z nastawieniem w stylu -
wasze chujowe może być sobie "jakąś gwardią"
razem z grupkami ludzi grających na mapie, tylko NASZE
zasługuje na specjalne wzmianki w ustawach.

viewtopic.php?f=30&p=102572#p102572

Nie sram ogniem. Jestem rozczarowany postawą MW. Tylko i
aż tyle. Poradzimy sobie jako gwardia. Czemu nie. Wojny z
MW wszczynał nie będę.

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Siostrzane pytanie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10187&p=102575#p102575.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.