Re: Siostrzane pytanie

pmk

imi:
viewtopic.php?f=30&p=102572#p102572

Nie sram ogniem. Jestem rozczarowany postawą MW.
Jak już wam prywatnie drogi Towarzyszu mówiłem i jak
również mówił to wam Mandragora Pupka, stanowisko
Mandragora Michała Feliksa nie jest stanowiskiem MW, a
złożona poprawka nie była konsultowana z KPS(w), ani też
ogólnie z wandejczykami, więc nie wiem o co cho.

imi:
Tylko i aż tyle. Poradzimy sobie jako gwardia. Czemu nie.
Wojny z MW wszczynał nie będę.
Towarzysz Manragor Pupka już wspomniał że jego zdaniem
najlepiej by było tak to rozwiązać aby zarówno SAL jak i
LMR było w pełni legalne, więc nie wiem do czego się
odnosicie. Oficjalnego stanowiska MW, ani też KPS(w) nie
ma. Macie za to Towarzyszu dwie opinie dwóch Wandejczyków,
z czego jedna jest w formie poprawki do ustawy. I tyle.
Dyskutujcie z tym, a nie z własnym wyobrażeniem jakiegoś
Wandejskiego ataku na Ciuad, którego po prostu nie ma.

imi:
EDIT: Tyle gadacie z pozycji ofiar losu jak to Was gnębi
"reżym". Teraz zaś radośnie stawiacie własny
interes ponad wszystko inne. Zamiast dążyć do systemowych
zmian zadowoli Was ochłap w postaci wyjątku dla MW. I tak
we wszystkim.
I znowu, nie nas, nie my, tylko poseł Mandragor Feliks. Do
niego ewentualne pretensje. Ja akurat osobiście podpisuje
się pod opinią Mandragora Pupki. Przy okazji, zamiast
tutaj nas wszystkich oskarżać mimo że my niewinowaci to
byście napisali (bo macie taką możliwość) własną
lepszą poprawkę, która nie będzie nikogo dyskryminować
:)

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Siostrzane pytanie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10187&p=102625#p102625.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.