Re: Siostrzane pytanie

pmk

imi:
Nie wiem dlaczego od jakiegoś czasu ma mnie JKW
najwyraźniej za idiotę. Ale cóż trudno. Przeżyję.

Pozostałych Towarzyszy przepraszam za postawienie znaku
między przekonanym o własnej wyższości intelektualnej
tow. Winnickim a Wami.

Jak powtarzałem - wojny nie chcę. Nara.
A teraz mamy kolejną część wróżenia: najpierw Pan
Senator wie, że jestem przekonany o wyższości Wandystanu
nad jakimśtam Baridasem, teraz - że mam go za idiotę. I
oczywiście, jak każde wzorcowe trolllolo, podpisane
"wojny nie chcę".

Jak się wojny nie chce, to się nie zaczyna od wypisywania
w sejmie histerycznych tekstów "I znów praca
Wandystanu>praca reszty" itepe itede, tylko
proponuje się dopisanie pożądanych zapisów. Z czym nie
mam żadnego problemu. Ale nie, Ty wolisz dymić, nie mam
pojęcia dlaczego - ja w każdym razie, będąc flejmowanym,
nie zamierzam udawać, że to płonie ognisko i szumią
knieje.

--
Michal_Feliks

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Siostrzane pytanie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10187&p=102658#p102658.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.