Forum

pmk

Drodzy a zacni Towarzysze!

Komentować wyroku Sądu Najwyższego w sprawie ustawy o
miejscach publicznych nie mam zamiaru, jaki jest koń każdy
widzi i niech sam sobie o nim zdanie wyrobi. Pozostaję
jednak i to wam obiecuję zdeterminowany do wprowadzenia
zmian o których była mowa w ustawie i do jak najszybszego
rozwiązania prawnego tej sytuacji.
W tym też celu chciałby m.in odrobinę zreorganizować
naszą część forum. Po pierwsze, chciałbym przenieść
obrady Rady Komisarzy Ludowych w całości tutaj. Po drugie
jako że jest w jakiejś mierze wygląd tego naszego
podforum jakąś tam naszą wizytówką, byłoby dobrze
gdyby nazwy działów były bardziej wandne. I tu mam
oczywiście i znowu, wielką prośbę do naszej wspaniale
kreatywnej społeczności! Pomóżcie to powymyślać!
Główny schemat który który bym widział to:
1. Dział ogólny (nie wiem np Ulice Wandystanu, Plac
Żenady

ale to już IRC jest hmm

no nie wiem wymyślcie coś wandnego ;) i tu chyba nie ma co
kombinować)
- Dla petentów (na wnioski do komisarzy, petycje czy co tam
kto by sobie co wymyślił)
- Jeśli się kwiatoni zdecydują to również Churał

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103042#p103042.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.