Re: Wandystan: Ogłoszenia protonalne protonat polowy

Wasze lepsze jest imo, tylko czcionka paskudna (srsly, kompletnie
nie zbalansowane grubości linii, to tak samo z siebie było w foncie,
czy to efekt jakiejś dodatkowej manipulacji?)
W foncie, efekt zauważyłem dopiero po eksporcie i nie chciało mi się
poprawiać. Efekt kiepskiego zrobienia italiki przez autora fonta, jak
mniemam. To faktycznie do poprawki - jeżeli logo miałoby w ogóle być
jeszcze wykorzystywane.

Also, Schafa nie ma ortodoksyjnego kapelusza, mimo niezaprze-
czalnej wandności jej fryzury :D
Tak naprawdę wspomniane zdjęcie zostało wykonane w modnym barze
mlecznym "Kapelusz" w Winnicy - zatem wszystkie warunki spełnione :P

Generalnie - robiąc pozostałe dwa znaczki zapomniałem nawet, że chodzi
o "Ludzi w Kapeluszacc" - szukałem ciekawego zdjęcia po prostu. Moja
kulpa.

O kolorystyce i manii dodawania cienia się nie wypowiem, bo i tak
już to robiłem niegdyś ;)
To nie jest mania. Ja generalnie wolę płaskie, ale tutaj tak jakoś mi
pasowało. Kolorystykę STONOWAŁEM.

Ząbki wasze są decent! Dużo fajniejsze od moich − jak robione?
Wzięte z oryginału - jakiś ładnie zeskanowany znaczek z google image
(zaczerpnięty z jakiegoś amerykańskiego niebieskiego)