Re: Wandystan: pomnik gdzieś w MW

Alojzy Pupka

W dniu 28 kwietnia 2013 19:36 użytkownik Katiuszyn Rewoluty Lepki
<krlepki@...> napisał:

W jednym z miast wandejskich trafiłem na taki o to pomnik:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/156222_201617446638208_583443480_n.jpg
Gocze na koniu. PIĘKNY. Gdzie to było?

A do obywatelki Lichtensztajn, według której Aleksander Iwanowicz
Macedonow, zasłużony pracownik SB i wybitny naukowiec, autor
licznych publikacji wprowadzających łysenkizm na nowe tory (publi-
kowanych na łamach „Biologii i Wandy” pod pseudonimem Fyromicz
żeby uniknąć zdemaskowania), był monarchofaszystą, mam tylko jed-
no pytanie: masz ty, dziewczyno, rozum i godnośc Sarmatki?

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat