Re: Lista zabytkow Wandystanu!

pmk

Ok, zacznę pracę, kiedy rozpatrzony zostanie

url=http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=281&p=112706#p112706:30d0u1uf

ten wniosek. Mam nadzieję, że stanie się to jak
najszybciej, a ja Wandystan skończę może nawet w tym
tygodniu.
Co do autorów, to do GWS będę wpisywał tow.
Struszyńskiego, do reszty jak tow. Radziecki zaproponował
Kolektyw Wandejski. W tym temacie będę was na bieżąco
informował o postępach w mej pracy.

Wracając do nieścisłości i nieaktualności niektórych
opisów o których mówił tow. Mandragor. Generalnie będę
je wklejał, natomiast jeżeli zauważę ewidentne
nieścisłości, będę się starał (bazując na
opisujących historię MW stronach) zmieniać opisy.
Możliwe, że czasem dodam też coś od siebie co towarzysze
raczą wybaczyć :)

--
Tytus Aureliusz

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Lista zabytków Wandystanu! pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11145&p=112810#p112810.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.