Re: Uchwala upamietniajaca WC

pmk

tow. Lepki:
Wowo, jakby troszkę podrasować, pokolorować, ewentualnie
obrazeczek wstawić (wysadzonego pomnika!) to by idealnie
się nadawało na artykuł! Towarzyszu Pupka, może się
udałoby?
Prawdę mówiąc średnio mi się chce podrasowywać,
kolorować i uobrazkowywać dla szerokich mas czytelniczych
(pokolenie hieroglifów, generacja tl;dr, kuria ich mać;
może jeszcze GAMIFIKACJA artykułów?! chociaż w sumie
już samo serduszkowanie ma coś z tego w sobie), chociaż
może rzeczywiście byłoby fajnie. Bądź co bądź wciąż
mamy czerwiec, a sporo jest osób takich, które wydarzeń
sprzed sześciu lat (Wando! jak ten czas leci!) nie
kojarzą. No nie wiem, może się zmuszę. Chyba że ktoś
inny się podejmie − nie mam nic przeciwko potraktowaniu
mojego akapiciku jako zaczynu :)

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Uchwała upamiętniająca WC pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11169&p=112984#p112984.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.