/size:1r5b93q3

size=200:1r5b93q3

⸻ ☭ ⸻

/size:1r5b93q3

size=130:1r5b93q3

OGŁOSZENIE

/size:1r5b93q3

justify:1r5b93q3

Zgodnie z ordynacją ogłosiłem w niedzielę wieczorem
wstępną listę wyborców, ale nie wiem czy ktokolwiek
zagląda do kancelarii mandragorskiej, więc podaję jeszcze
link − viewtopic.php?f=373&t=11168 − jakby ktoś
siebie nie znalazł, albo znalazł kogoś kogo tam być nie
powinno, albo miał jakiekolwiek uwagi, to zapraszam
poniżej.

Jakoś na początku nowego tygodnia rozpiszę wybory, można
się już zastanawiać czy chce się wystartować. Kolejne
informacje i ogłoszenia będę wklejał w tym wątku, stay
tuned!

/justify:1r5b93q3

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11184&p=112985#p112985.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.