Re: Wandystan: Wolne miejsca w WEK!

"Podpułkownik Winnicki

Oks, dzieki za info.

A towarzysz zdaje sie propiłkarski? Zapraszam do ligi!

W dniu 6 sierpnia 2013 20:58 użytkownik krzysiek kura
<kurkow1999@...>napisał:

Doszła ponownie :) Wszstko z wandejskiej egzystencji tutaj idzie :)
6 sie 2013 20:45, "Podpułkownik Winnicki" <pplk.winnicki@...>
napisał(a):

Przepraszam, jeśli ta wiadomość przyjdzie ponownie; wrzuciłem ją na
forum,
a nie wiem, czy w obecnym systemie forum Wandystanu automatycznie
przekierowuje treść na LDMW.

Drodzy i Drogie, oraz odwrotnie!

W związku ze zbliżającą się inauguracją nowego sezonu obwieszczam
uroczyście, że mamy wolne miejsca w Wandisze Erste KlaBe!

Wszystkich miłośników futbolu zapraszam pod adres
http://www.xperteleven.com/?lid=282130 . Należy utworzyć nową drużynę,
jako
że obecnie istniejące, a wolne, zostaną zdegradowane. W tej chwili mamy
trzy wolne miejsca!

Zapraszamy!

http://www.xperteleven.com/?lid=282130

--