Re: Wybory prezydenckie

pmk

Kurde, przegapiłem to. W wewnętrznych przepisach, którymi
kierowałem się przy tworzeniu list, czynne i bierne
uzależnione jest tylko od obywatelstwa wandejskiego.
Zgodnie z konstytucją KS, nie można pełnić funkcji bez
obyw. sarmackiego ale nie ma ani słowa o startowaniu w
wyborach lokalnych, więc nawet jakby was wybrano, nie
moglibyście tylko objąć stołka. Ale obywatelstwa MW
odebranego nie macie, stąd wisicie w wykazie. Nie wiem czy
to właściwa interpretacja, ale tak to zadziałało.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123928#p123928.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.