Re: Wybory prezydenckie

pmk

Towarzyszu prezydencie, nie chcę w tym zakresie robić
jakiejś samowolki, czy w ogóle działać na własną
rękę, dlatego proszę o jasne polecenie wasze: rozumiem
że tow. tow. Wileńską oraz Peruna mam traktować jak nie
posiadających obywatelstwa MW, pozbawić wandejskiego
systemowego obywatelstwa i wykreślić z list wyborców?
Tak. Takie wymogi prawne.

Ależ to bezsensowne działanie, pozbawiać kogoś
obywatelstwa MW tylko dlatego, że tam gdzieś w sarmacjach
ktoś powiedział: "no pierdolę, nie mam zamiaru
więcej się tu obywatelić"... Tym bardziej jeśli
mowa o zasłużonych obywatelach. To takie troszeczkę
demotywujące.
Stąd też idiotyzm "rzucania obywatelstwem". Jak
ktoś nie chce się udzielać, to po prostu się nie
udziela. Demonstracyjne, dramatyczne rzucanie obywatelstwem
jest mało praktyczne i bezmyślne. Dodam, że jeżeli
przejdzie proponowana zmiana, sytuacja się zmieni.

Dodam, że ubolewam przede wszystkim nad przypadkiem tow.
Wileńskiej, w przypadku tow. Peruna tak czy inaczej mamy
ostry atak nikłej aktywności, całkiem zrozumiałej
zresztą w obliczu realowych wydarzeń...

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124114#p124114.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.