Honorowe obywatelstwo

pmk

Towarzysze!

Zbyt długo trzaskamy się nawzajem w odbyty na sucho żebym
się musiał przestawiać. Za miesiąc pyknie 5 lat od
momentu mojej rejestracji. Aktywny byłem przez raczej
mniejszość tego czasu, ale co tam. Rozjebałem co nieco,
ale i coś zbudowałem. Także tego.

Wnoszę o przyznanie mi honorowego obywatelstwa Mandragoratu
Wandystanu, gdyż ponieważ, łączności z ojczyzną nie
utraciłem nigdy, wiernym w Wandzie jestem niezmiennie,
jednym z filarów RPB uczyniłem wandyzm. TO SIE CHYBA
NALEŻY NIE?

Narx. Marx.

--
Grigorij

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Honorowe obywatelstwo pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12246&p=124411#p124411.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.