[Sobór] Początek

Alojzy Pupka

Gebrudern und Geschwestern und Genitopsennitowilken!

Przepraszam, że musieliście trochę na otwarcie obrad poczekać, ale
przysnąłem nad talerzem siekanki pożywnej (wyjątkowo dobra, poletzam).

Zebraliśmy się tu, w milchbarze Makaronik, aby dyskutować o kondycji
unsere wandisie kirsie. Każdy chyba zgodzi się, że zmiany są
potrzebne. Widzimy jak funkcjonuje (a w zasadzie jak nie funkcjonuje)
wandykopat. Widzimy jak przy każdym konklawe archaicznie pomyślane
wagi głosów premiują tych, którzy w dzisiejszym kościele już nic nie
robią. Mamy in das kirsiekodeks odwołania do nieistniejącego już
urzędu mandragorskiego. Uznając dziejową doniosłość spisania wciąż
obowiązującego kodeksu przez majne wielkiego poprzednika,
świeckojebliwego Cizię Bokassę II, nie możemy nie dostrzegać potrzeby
odświeżenia go i dostosowania do czasów w których żyjemy − swoistego
aktualizirunku.

Każdego zainteresowanego kierunkiem, w jakim pójdą zmiany, zapraszam
do dyskusji. Wszelkie postulaten można podnosić, będziemy nad nimi
dyskutować cuzamen. Chciałbym, żeby owocem tego soboru była lista
zmian które przyjmujemy jako konieczne i co do których obowiązuje
konsensus. Mojego dalajwandę prosiłbym o protokołowanie.

Do obrad − wypierdalać!

--
Wandosławię
Wziernik V