Re: Wandystan: [Sobór] Mąż zaufania

Alojzy Pupka

W temacie męża zaufania:

Nie uważam żeby była to instytucja konieczna, ale absolutnie nie jest
szkodliwa, a może też pomóc. Plus to co podniósł ob. Scholik: angażuje
dodatkową osobę. Tak więc żeneralmą jestem za. Ale nazwa chujowa.

Also: uważam że faktyczna kontrola MC nie jest koniecznością, więc
losowość nie byłaby najgorszym pomysłem, ale ze względu na prostotę
rozwiązań propsuję wybór przez aklamację (ewentualnych rejtanów będzie
się bigosować) bezpośrednio przed pierwszym głosowaniem.