[Sobór] Ciąg dalszy Soboru od Wziernika

Tow. Radziecki

Czołem!

zgodnie z prośbą tow. Wziernika Fała przeklejam wypowiedź z Gierka.

==
Piszę do was krótko, bo chujny wiatr wieje. A przynajmniej tu, na
pogórzu precelurbańsko-jegorowskim, gdzie przebywam do początku
sierpnio-młotnia. Ale jednak piszę, bo warto byłoby w końcu zamknąć
sobór. Sam tak myślę i niektórzy uczestnicy również mnie o to słusznie
nagabują. Dlatego wzywam wszystkich zainteresowanych, aby w ciągu tego
tygodnia ustosunkowali się do kwestii poruszanych podczas obrad. W
szczególności do projektu reformy, autorstwa dalajwandy.

Prosiłbym też o przeklejrniprzeklejenie tego na ldmw, bo mi niewygodne.

Wandosławię, Wziernik No.5
==

Jaśnie Świecki wreszcie ruszył w dupę. Ogarnijcie się i wy!

--
☭ Mubarak Zprzcz