Re: Wandystan: [Sobór] Mąż zaufania

Helmut Walterycz

W dniu 27.07.2015 08:26, Prezerwatyw Tradycja Radziecki ks.radetzky@... [wandystan] pisze:

Wandosławię,

Hmm, ten wątek był w maju,  a ja myślałem że w lutym.  No nic, mniej odgrzebywania niż się spodziewałem.

> Nie uważam żeby była to instytucja konieczna, ale absolutnie nie jest
> szkodliwa, a może też pomóc. Plus to co podniósł ob. Scholik: angażuje
> dodatkową osobę. Tak więc żeneralmą jestem za. Ale nazwa chujowa.

Co do nazwy też nie jestem wiatrakiem, ale najbardziej oczywiste alternatywy są suche jak scholandzka kurwa w wandejskim burdelu (Inb4: Teść,  Wuj, Żon Zaufania). Jak ktoś ma lepsze to słucham.

Sekretarz Plenarny Wandykopatu.

Wandosławię,
Drogi Lider