Re: Wandystan: O!

"Gromosław Struszyński

W dniu 5 lutego 2018 21:27 użytkownik Helmut Walterycz llll@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> Wszelki duch tow. Wandę chwali!

Zdecydowanie duchy chwalą sobie tow. Wandę!

W dniu 5 lutego 2018 21:45 użytkownik Alojzy Pupka alojzypupka@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:
> KOPĘ LAT!

no kopę, kopę!

> Wypierdalać!

Wypierdalać!
Wypierdalać!

> Żyjemy, chociaż życie toczy się raczej na stworzonym przez inżyniera
> Zwella (dawniej: Ivo de Folvil) forum, czyli Gierku

Ożesz!
To tak subtelnie jakby niewandne!
Wszyscy siedzą na forum!
To tak, jakby siedzieli na naszej-klasie!

> (https://skok.wandystan.eu/index.php?s=gierek). LDMW niestety obciąga
> z połykiem obecnie, bo całe listy Jahu się pogorszyły. Nie dość że
> dowalają śmiecia swojego więcej niż dawniej, to działają z
> opóźnieniami. A szkoda, bo powrót na listę mógłby być odświeżający.

Zawsze się można przesiąść na google. Listy/grupy google są wydajne i mniej spamują. A śmieci obcinać.
Klienty pocztowe mają zazwyczaj nożyczki umożliwiające kastrację niewandnych dodatków do listów... a może się mylę?

> Co tam u was słychać? Długi urlop medytacyjny na pustyni Negev?
> Hospitalizacja w Szpitalu im. Czerwonych Krwinek? Przedłużone wczasy w
> Sodomie i Gomorze?

Wandny podpułkowniku,
spędziłem dużo czasu w szufladzie, nad pułką z gumowymi gruszkami, przygnieciony 0,7 g kurzu, stertą pożółkłych już, starych rachunków, pajęczyn, dyskietek 5,25 cali i kilku zniczy.

W dniu 6 lutego 2018 00:46 użytkownik Ola Kaarina Isadora Hughson f.helyanvy@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> Ja tam zyję.
>
> Nawet ostatnio zaczepiałam Tow. Pupkę.

O!
Nieźle!
Atak rolką papieru toaletowego?

W dniu 6 lutego 2018 09:50 użytkownik Perun bruthus@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> A ja zasiałem w Sarmacji kilka tygodni temu. NIe wiem, czy zbierać.

Podpalić!

A za coc jambo to ja wandnie dziękuję
:D

--