Re: Wandystan: O! Dźwięk!

Alojzy Pupka

W dniu 11 lutego 2018 15:22 użytkownik Stru struszynski@...
[wandystan] <wandystan@...> napisał:

Towarzyszu Struszyński!
Czy słuchał już towarzysz playlisty wszechjublowej Mandragoratu
(https://www.youtube.com/playlist?list=PLEy-_CblY2hmwVUsW-ijJZvbkbPXqQE3n)?
Wandosławię,
Helmut

A czy tow. Helmut słuchał tego?

https://www.youtube.com/watch?v=ZOA9zVJc190

( ewentualnie tego? https://www.youtube.com/watch?v=sjFKjEZj60Y )
A czy towarzysz Struszyński słuchał już Narodowego Artysty
Mandragoratu Wandystanu?
https://wandystan.eu/w/Ekskomunik::Utwory

W ogóle to zajrzyjcie czasem na forum. Ja też wolę LD i mam nadzieję,
że kiedyś uda nam się wreszcie uruchomić ją w jakiejś lepszej formule,
najlepiej sprzęgniętą z przeglądarkowym międzymordziem, ale niestety
ostatnio raczej tam właśnie toczy się życie. I byłoby fajnie, jakby
chociaż od czasu do czasu stary towarzysz Struszyński też w tym życiu
wziął z nami udział :>

Wypierdalać!