Re: The transfer of your Yahoo Group wandystan to your Groups.io group wandystan is complete.

Jan Zaorski <zaorski1@...>

Witam Tow. Po raz kolei proszę o wypisanie mnie z tej grupy oraz podobny
związanych z MW iść przestałem czuć się Wandystenczykiem tylko Sarmartą
więc może śmiało zdegradować mnie i coś tam Wam przyjdzie to głowy

czw., 30 sie 2018 o 22:44 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

W dniu 30.08.2018 o 22:28, Paulina Laura Emilia pisze:
Dzięki temu że tow. Pupka wziął się jakiś czas temu do roboty,
informuję że archiwa starej LDMW na hoo!Ya zostały przetransferowane
na groups.io.

Niestety, dzięki ograniczeniom API hoo!Ya (albo hoo!Yowości skryptów
importu groups.io) wszystkie stare wiadomości które nie zostały
wysłane w Unikodzie mają zjebane kodowanie. Mogły się przez to też
jakieś zawieruszyć, ale pobieżne policzenie tego ile powinno być tych
wiadomości wskazuje na to że raczej nie było tego problemu.

Wraz z wiadomościami przetransferowani zostali także użytkownicy.
Spodziewam się co prawda że zaraz na listę trafią pełne wkurwu
wiadomości że to skhandal że śmiemy coś im wysyłać, ale MOŻE niektórzy
dzięki temu przypomną sobie że istnieje coś takiego jak Wandystan i
wrócą do aktywności. Chociaż najprawdopodobniej niespodziewanych
powrotów będzie grube okrągłe zero.

Jeżeli ktoś chciałby zaimportować sobie archiwum wiadomości LDMW do
swojego programu pocztowego np. w celu badań historycznych,
wyeksportowana wersja znajduje się tu:

https://wandystan.eu/varia/wandystan.mbox.lz

Archiwum zostało skompresowane za pomocą programu Lzip (bo xz podobno
jest “inadequate for long-term archiving”), w który zaopatrzyć można
się tutaj: https://www.nongnu.org/lzip/
Świecki dzień!

A historie z kodowaniem w jasiu to kiedyś powinniśmy sobie przy
weterańskiej herbatce opowiedzieć.

Kreska kreska spacja

Karakachanow Sr

--