Re: The transfer of your Yahoo Group wandystan to your Groups.io group wandystan is complete.

Alojzy Pupka

W dniu 30.08.2018 o 22:28, Paulina Laura Emilia pisze: > > Dzięki temu że tow. Pupka wziął się jakiś czas temu do roboty, > > informuję że archiwa starej LDMW na hoo!Ya zostały przetransferowane > > na groups.io.

Yay! Tyle trwało czekanie aż skrypt zaakceptuje członkowstwo w jasiu-grupie, że byłem przekonany że na samą migrację też przyjdzie poczekać. Miła niespodzianka

On Thu, Aug 30, 2018 at 10:44 PM, Helmut Walterycz wrote:

Świecki dzień!

Zaprawdę!

A historie z kodowaniem w jasiu to kiedyś powinniśmy sobie przy weterańskiej herbatce opowiedzieć.

Myślę że nawet antyalkohol wchodziłby w grę, ale musiałby towarzysz przyjechać z tego swojego Jegorowa Ryboprzetworczego do stolicy. Nawet tradycyjną genosse-wanda-stadcką pańską skórką [1] byśmy poczęstowali.

[1] przysmak dawniej wyrabiany ze skóry burżujów, obecnie z braku tychże stosowane są zamienniki.

-- ppłk Pupka