Re: The transfer of your Yahoo Group wandystan to your Groups.io group wandystan is complete.

Alojzy Pupka

On Thu, Aug 30, 2018 at 10:46 PM, Jan Zaorski wrote:

Witam Tow. My również witamy Tow! (Mazeł Tow?)

Po raz kolei Jakoś sobie nie przypominam.

proszę o wypisanie mnie z tej grupy oraz podobny związanych z MW iść Metoda wypisania się jest prosta i jasno opisana w stopce każdego mejla z listy.

przestałem czuć się Wandystenczykiem tylko Sarmartą Współczujemy, ale to niekoniecznie powód żeby nie pisać tu z nami. Chyba nawet w S**macji nie panuje aż taki totalitaryzm, żeby nie można było siedzieć w miejscach publicznych innych państw? Jak już tu jesteście, to może opowiedzcie co tam ciekawego w KS, bo od dość dawna jestem nie na bieżąco – czytam tylko dziennik praw (xD).

więc może śmiało zdegradować mnie i coś tam Wam przyjdzie to głowy Co? Z czego zdegradować i że czemu niby? :|