Re: Drobna nowość w NBN

Towarzysze,

dźgnięty pojawieniem się nowej mapy Winktown, wrzuciłem do NBN z
lapidarnymi opisami to, co miałem w swoim archiwum spośród
karto-wytworów naszych miłych siostrzanych postapokaliptyków. Nie jest
to dużo, ale i tak zapraszam do zapoznania się. No i oczywiście do
dodawania co tam tylko jeszcze macie w swoich zbiorach, do
rozszerzania opisu, uzupełniania powiązanych haseł encyklopedycznych
(nie ma hasła nawet dla samego Winktown) i w ogóle.

https://wandystan.eu/w/NBN::Winktown

W ogóle to postaram się co jakiś czas wrzucić w ten sposób jakiś
wycinek swoich archiwów, ale żadnych terminów i rozmiarów nie
zapowiadam, bo potem się nie wywiążę i będzie smród ;/
Drobne? Toż to rozmiar pracy doktorskiej, a nie drobne!

Szcziszczat' ob. Pupka!

(-) HW