Re: Ważna proklamacja

You forgot Po... You forgot Maryla Rodowicz!
Maryla Rodowicz (a.k.a. „Polska Madonna”) najsłuszniejszą polską piosenkarką. Nieironicznie.

No i pięknie, no i teraz będę się bujał do Misedukacji przez kolejny
tydzień, a dopiero co sobie wyjąłem z głowy... :|
A powinniście do “Invasion of Privacy”. Z kolei ja muszę sobie ściągnąć ponownie “Back to Basics” Xtiny, bo mi się gdzieś zapodziało.

Z innych wieści, zmarł Mac Miller, raper znany głównie z gościnnego występu w piosence “The Way” Ariany Grande. Cześć jego pamięci, i łączmy się z Arianą w bólu.

https://www.tmz.com/2018/09/07/mac-miller-dead-dies/

Tymczasem jakieś debile próbują za tą śmierć obwiniać Ari. Co za chuje.

https://babe.net/2018/09/07/mac-miller-fans-blaming-ariana-grande-78325