Zagranica

Alojzy Pupka

Towarzysze,

nie jestem (wstyd się przyznać) do końca na kursie i na ścieżce jeśli
chodzi o zagranicę. Śledziłem całą aferę w Dreamlandzie, dość
kuriozalną dewittyzację i rozwód z Elderlandem, podsumowany ładnie na
forum elderlandzkim[1], ale co się dzieje teraz w KD? Cokolwiek?

Pod koniec sierpnia Kurier wrzucił parę dobrych notek w nietypowym dla
siebie, nieco newsowym formacie, podsumowujących wydarzenia bieżące
(niestety format chyba zdechł i m.in. dlatego muszę pisać teraz to co
piszę), a do tego jedną dziwaczną rozkminę[2] jakby żywcem wyjętą z
jakiegoś dzikiego 2009 roku, napisaną przez typa który chyba zaraz
potem został królem (?) Baridasu (?) bo RCA puścił focha (?), ale cały
czas jest to państwo w składzie S***macji (?).

Ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć to wszystko jakoś szerzej i jaśniej?
Informacje o wydarzeniach spoza państw wymienionych powyżej również
wysoce pożądane.

Wypierdalać!

1: http://forum.elderland.pl/viewtopic.php?t=9392&p=65078#p65078
2: http://kurier.ty-i.net/2018/08/23/50-milionow-sarmatow-czyli-mikronacja-nie-tylko-dla-prawnikow/