Re: Zagranica

Mat Max ze Ślinianek

Czółenko,

On Thu, Sep 20, 2018 at 02:29 PM, Alojzy Pupka wrote:
nie jestem (wstyd się przyznać) do końca na kursie i na ścieżce jeśli
chodzi o zagranicę. Śledziłem całą aferę w Dreamlandzie, dość
kuriozalną dewittyzację i rozwód z Elderlandem, podsumowany ładnie na
forum elderlandzkim[1], ale co się dzieje teraz w KD? Cokolwiek?
Za dużo w Dreamlandzie się w tej chwili nie dzieje. Jest nowy premier, Florian von Stettin, który działa głównie _w zaciszu kuluarów_. Z ciekawszych rzeczy, powstał Ogólnopaństwowy Komisariat Ochrony Pogranicza, planowane jest wskrzeszenie radia, a MSZ rekrutuje ambasadorów. Poszalały dziadeczki, poharcowały, pora na drzemkę.

Mat Max ze Ślinianek.