Re: Zagranica

Alojzy Pupka

czw., 20 wrz 2018 o 19:32 <matikula9@...> napisał(a):

Za dużo w Dreamlandzie się w tej chwili nie dzieje. Jest nowy premier, Florian von Stettin, który działa głównie _w zaciszu kuluarów_. Z ciekawszych rzeczy, powstał Ogólnopaństwowy Komisariat Ochrony Pogranicza, planowane jest wskrzeszenie radia, a MSZ rekrutuje ambasadorów. Poszalały dziadeczki, poharcowały, pora na drzemkę.
Dzięki za odpowiedź. Właśnie widzę po częstotliwości wskakiwania mi
wątków w rss, że dość gwałtowanie przyhamowało – ale może to pora
roku.

Szkoda że nikt inny mi na pytania nie odpowiedział, bo do mnie jakieś
urywki tylko newsów docierają. Podobno Sarmacja będzie łykać Bialenię?
Wtf?