Re: Zapytanie do Towarzyszki Prezydentki

Alojzy Pupka

pon., 1 paź 2018 o 05:59 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Na moje, to trochę tak.
Nie jestem Drogą Liderszą, ale wtrącę że na moje również – z tego co
widzę stwierdzenie o otoczeniu opieką czy protektoratem, to zupełny
eufemizm, bo Bialenia została po prostu wchłonięta na modłę
loardyjską. Heh. W ogóle trochę słabo że nikt nic wcześniej na LDMW o
tym nie napisał, serio nikt nic nie słyszał?

(W ogóle możnaby zrobić jakieś Centralne Archiwum Aktów Prawnych, na
podstawie kilku odrębnych archiwów, które mamy; sama chętnie je
poukładam i wogle. Tylko nie wszystkie z w/w archiwów są dostępne.)
Byłoby super jakby takie jednolite Archiwum zafunkcjonowało, tyle że
to vhd[1] roboty. Na przełomie 2014/15 próbowałem enumerować
nowouchwalane/nowowydawane akty w jednej liście chronologicznie, żeby
chociaż bieżący Dziennik Praw miał jakiś porządek, ale niestety się to
nie przyjęło. Listę dociągnąłem do trzynastu pozycji. Starych rzeczy
nawet się nie próbowałem dotykać ;/

Co do dzienników produkcji marceli-baldachimskiej, to zdaje się że
zostały wyłączone w związku z wyłączeniem starej wersji php na
serwerze.
___
1 – w chuj dużo