Re: Zapytanie do Towarzyszki Prezydentki

Ola Kaarina Isadora Hughson

Ja jednak chcę się tego podjąć,

pon., 1.10.2018, 11:35 użytkownik Alojzy Pupka <@alojzypupka>
napisał:

pon., 1 paź 2018 o 05:59 Ola Kaarina Isadora Hughson

Byłoby super jakby takie jednolite Archiwum zafunkcjonowało, tyle że
to vhd[1] roboty. Na przełomie 2014/15 próbowałem enumerować
nowouchwalane/nowowydawane akty w jednej liście chronologicznie, żeby
chociaż bieżący Dziennik Praw miał jakiś porządek, ale niestety się to
nie przyjęło. Listę dociągnąłem do trzynastu pozycji. Starych rzeczy
nawet się nie próbowałem dotykać ;/

Co do dzienników produkcji marceli-baldachimskiej, to zdaje się że
zostały wyłączone w związku z wyłączeniem starej wersji php na
serwerze.
___
1 – w chuj dużo