Re: Ważna proklamacja

Polyna

W dniu 29.09.2018 o 01:30, Paulina Laura Emilia pisze:
Sama piosenka mi się nie spodobała niestety, Ariana ma ostatnio jakiś annus horribilis :<.
Tymczasem wreszcie przesłuchałam Sweetener. Tak, wiem że jestem chujową arianatorką bo nie przesłuchałam płyty od razu po wydaniu :<.

I muszę poprzeć samą siebie, kiepski rok ma nasza Ari, bo żadna piosenka tam nie zachwyca. Kilka jest _nawet fajnych_, tych mniej popowych, ale nie ma nic na poziomie The Way albo Into You, ani nawet na poziomie Problem.

Niech następna płyta będzie miała coś fajnego, bo będę musiała Arianę odwaifować :<.