Re: [OT] ROTR(ia) upada

Polyna

W dniu 06.10.2018 o 19:48, Helmut Walterycz pisze:
Lokalne spółdzielnie mleczarskie należy wspierać bezwzględnie.
No ja jak kupuję nabiał, to zawsze najpierw szukam produktów OSM wiocha_na_Mazowszu. Chociaż na tyle żeby sprawdzać która jest najbliżej centrum dystrybucyjnego lokalnej Biedry mnie nie pojebało.

Ale nie będę płakać po czymś zarządzanym przez januszy biznesu, którzy nie dość że nie potrafią zdywersyfikować rynków zbytu to jeszcze robią jakieś przekręty.

A realnauci wandejscy oczywiście większą sympatię czują do lokalnego rywala, czyli spółdzielni BROMILK.
“Do you even milk, bro?”