Czołem,

tylko OSM Krasnystaw. Dwa. Trzy.

KA

sob., 6 paź 2018 o 20:03 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

W dniu 06.10.2018 o 19:48, Helmut Walterycz pisze:
Lokalne spółdzielnie mleczarskie należy wspierać bezwzględnie.
No ja jak kupuję nabiał, to zawsze najpierw szukam produktów OSM
wiocha_na_Mazowszu. Chociaż na tyle żeby sprawdzać która jest najbliżej
centrum dystrybucyjnego lokalnej Biedry mnie nie pojebało.

Ale nie będę płakać po czymś zarządzanym przez januszy biznesu, którzy
nie dość że nie potrafią zdywersyfikować rynków zbytu to jeszcze robią
jakieś przekręty.

A realnauci wandejscy oczywiście większą sympatię czują do lokalnego
rywala, czyli spółdzielni BROMILK.
“Do you even milk, bro?”