Re: Nowy ambaras Królestwa Dreamlandu przy Mandragoracie Wandystanu

Helmut Walterycz

W dniu 14.10.2018 o 18:59, Paulina Laura Emilia pisze:
Czy tam odwrotnie.

W każdym razie, przyjęte zostały dzisiaj listy uwierzytelniające na mocy których towarzysz Mat Max Ślinianecki został mianowany przez Karolinę Aleksandrę, regentkę Królestwa Dreamlandu na ambarasa tego państwa w Mandragoracie Wandystanu.

Tak, wiem że to _Scholand_, ale to właśnie Scholandia miała historycznie dobre stosunku z Wandystanem, a poza tym sama miałam nadzieję że to on zostanie na to stanowisko powołany jako najlepsza osoba do pełnienia tej funkcji.
Już sama rezygnacja z rodzimej nazwy mon-fasz na bliższą wandejczykom gnomią formę "Ślinianki" pozwala przywitać go ciepłym tupaniem.

Byle nie wieszał portretu de Yremy'ego na ścianie to będzie dobrze.

(-) Helmut Walterycz