Re: Wniosek do Pretora o postawienie w stan oskarżenia.

Polyna

W dniu 24.11.2018 o 20:51, Helmut Walterycz pisze:
Co, kurwa, znowu ja?
Niniejszym ODMAWIAM wszczęcia postępowania
Ola Hughson found dead in the ditch

A już miałam nadzieję na jakieś odbieranko orderów.

Zawsze wolałem Blixę Bargelda, Vladimira Oidupęę i Zdzisławę Sośnicką, ale na jublowej playliście (przypominam: https://www.youtube.com/playlist?list=PLEy-_CblY2hmwVUsW-ijJZvbkbPXqQE3n&disable_polymer=true) jest miejsce dla wszystkich.
Swoją drogą spojrzałam na plujlistę i zdałam sobie sprawę że zapomniałam o Mariah w banerze.

Wsadziłabym ją zamiast Camili Cabello, ale nie chce mi się poprawiać.